۱- مشترک میبایست قبل از مراجعه کارشناس شرکت جهت نصب و راه اندازی سرویس ADSL نسبت به برقراری دو رشته سیم شرکت مخابرات در محل نصب اقدام نماید.
۲- مشترک متعهد به پرداخت به موقع و بدون تأخیر حق اشتراک و مالیات و عوارض و آبونمان مخابرات در ابتدای هر ماه میباشد.
۳- مشترک متعهد می باشد در صورت عدم نیاز به اینترنت مراتب را در ابتدای ماه کتباً به شرکت اعلام و هزینه آبونمان و پورت ماهیانه مخابرات را بپردازد.
۴- مشترک متعهد میشود در صورت نیاز به فسخ قرارداد مراتب را کتباً یا حضوراً و ۱۵ روز قبل از شروع دوره جدید به شرکت اعلام نماید در غیر این صورت موظف به پرداخت صورتحساب مربوطه(اشتراک ماهیانه،مالیات،عوارض و آبونمان مخابرات)میباشد.
۵- مشترک در صورت قطع بودن سرویس خود میبایست مراتب را سریعاً به شرکت اعلام نماید در غیر این صورت هزینه قطعی توسط مشتری پرداخت خواهد شد.
تبصره : در صورت تغییر در نحوه و چگونگی برقراری ارتباط در محل کاربر طبق سلیقه وی، جهت هر بار مراجعه پرسنل فنی به محل، هزینه ایاب و ذهاب دریافت خواهد شد.
۶- مشترک متعهد به پیروی قوانین جمهوری اسلامی ایران، شرکت مخابرات و قوانین جاری اینترنت از جمله کپی رایت میباشد. در صورت مشاهده هرگونه تخلف، سرویس مشترک بدون اطلاع وی قطع و به حالت تعلیق در خواهد آمد.
۷- مشترک میتواند تغییر سرویس را در ابتدای ماه، فقط به سرویس بالاتر درخواست نماید.
۸- با پرداخت حق اشتراک این قرارداد برای دوره ای که حق اشتراک آن پرداخت شده تمدید میگردد.
۹- چنانکه مشترک تا پایان هر دوره نسبت به پرداخت دوره بعد اقدام ننماید خدمات ارائه شده به مشترک به طور موقت تا ۱۵ روز قطع و در صورت عدم پرداخت و تمدید اشتراک، پورت مربوطه جمع آوری خواهد شد. تمدید مجدد اشتراک در صورت وجود امکانات فنی و هزینه نصب مجدد میسر خواهد بود.
۱۰- در صورتی که مشترک به هر یک از تعهدات خود عمل ننماید شرکت میتواند ارائه سرویس را متوقف نماید و ارتباط مربوطه را از طریق مخابرات قطع نماید برای نصب مجدد سرویس هزینه نصب از مشترک اخذ میگردد.
۱۱- با پرداخت حق اشتراک این قرارداد خود به خود برای دوره ای که حق اشتراک آن پرداخت گردیده تمدید میشود.
۱۲- مشترک در صورت تغییر درخواست سرویس میبایست به صورت کتبی مراتب را به شرکت اعلام نماید.
لطفاً قبل از انتخاب سرویس مورد نظر به موارد زیر توجه فرمائید:
۱- 5% مالیات به ارزش افزوده به مبلغ اشتراک ماهیانه اضافه می گردد.
۲- هزینه آبونمان مخابرات مبلغ ۳۰.۰۰۰ ریال می باشد که به تعرفه ماهیانه اضافه می گردد.
۳- نصب و راه اندازی سرویس ۷ روز کاری می باشد.
۴- پیش پرداخت ۶ ماهه شامل ۵ درصد و یکساله شامل ۱۰ درصد تخفیف می باشد.
۵- به کلیه سرویسها یک عدد IP معتبر (Dynamic Valid) اختصاص می یابد.
۶- در صورتی که خط تلفن PCM باشد امکان برقراری سرویس وجود نخواهد داشت. در این صورت پیگیری مخابرات و تغییر خط به عهده مشترک خواهد بود.
۷- در صورت عدم تمدید قرارداد بصورت یکجانبه فسخ و سرویس جمع آوری خواهد شد.
مدارک مورد نیاز جهت سرویس اینترنت پر سرعت ADSL
1– اعلام شماره تلفن خط مورد نظر جهت برقراری ارتباط ADSL برای بررسی عدم بدهی و امکان برقراری.
۲- اصل و کپی آخرین قبض پرداختی خط تلفن مورد نظر.
۳- فرد مراجعه کننده برای بستن قرارداد میبایست مالک خط تلفن باشد و یا در صورت مستاجر بودن با ارائه اجاره نامه رسمی که شماره تلفن خط مورد نظر در آن قید شده باشد.
۴- کپی شناسنامه مالک یا مستاجری که دارای شرایط بند ۳ باشد.
فرم ثبت نام اینترنت پر سرعت آسیا تک ویژه استان آذربایجانشرقی