فروشگاه آنلاین

شرایط استثنایی استفاده از سرویس VOD برای مشترکین آسیاتک

شرکت انتقال داده های آسیاتک در راستای ایجاد تسهیل و تنوع برای مشترکین خود، با همکاری شرکت آی سیما اقدام به ارایه سرویس VOD با شرایط ویژه و قیمت های استثنایی به مشترکین خود نموده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت آسیاتک، در این سرویس با استفاده از پروتکل اینترنت و زیرساخت های مختلف مخابراتی، علاوه بر مجموعه گسترده ای از رسانه ها و محتواها نظیر فیلم، سریال، موسیقی، بازی و دیگر برنامه های درخواستی (On-Demand)، اپلیکیشن های اندرویدی و … از طریق یک پهنای باند وسیع در اختیار کاربران قرار می گیرد. مشترکین آسیاتکی می‌توانند با در اختیار داشتن دستگاه ست‌آپ‌باکس (STB) و اتصال آن به مودم ADSL خود، بدون آنکه بهایی بابت ترافیک اینترنتی بپردازند، هزاران ساعت از محتواهای جذاب را بر روی دستگاه گیرنده خود مشاهده نمایند.
این گزارش حاکی است تخفیف ویژه ای از طرف آسیاتک و آی سیما برای تعداد محدودی از کاربران که سریع تر اقدام به خرید این خدمات نمایند، در نظر گرفته شده است و بر این اساس مشترکین می توانند تجهیزات مورد نیاز (ستاپ باکس یا STB) را برای استفاده از خدمات VOD  با پیشنهاد ویژه 60  % تخفیف دریافت نمایند.
لازم به توضیح است که در حال حاضر در مراکز مخابراتی زیر امکان استفاده از خدمات مذکور فراهم شده و ارایه این خدمات در سایر مراکز در حال راه اندازی می باشد.
نحوه خرید سرویس و تجهیزات نیز با مراجعه به پنل کاربری مشترک در سایت 1544 و از طریق گزینه VOD امکانپذیر است.

علاوه بر هزینه فوق ، هزینه نصب و راه اندازی هم دریافت خواهد گردید.
برای دریافت اطلاعات بیشتر به می توانید صفحه www.asiatech.ir/VOD  مراجعه فرمایید


کلمات کليدي:


نظرات